Selamat datang

GAPEMA

GAPEMA adalah singkatan daripada perkataan Gabungan Persatuan Penjaja dan Peniaga Melayu Malaysia.

Ditubuhkan pada 25 Oktober 2015 dan dianggotai oleh persatuan, penjaja dan juga peniaga Melayu dan Bumiputera dari seluruh negeri di Malaysia.

Setiap negeri GAPEMA diwakili oleh Ketua Perhubungan Negeri yang mengawal-selia unit atau badan di setiap negeri.

Tuesday 3 May 2016

Mengiringi menteri-menteri semasa PRN Negeri Sarawak April 2016

Semasa kempen Piliharaya Negeri Sarawak 2016. Pada hari ini 04 April, Mesyuarat Menteri Kabinet diadakan di Sarawak. Dalam amsa yang sama pihak GAPEMA turut hadir untuk memberi sokongan kepada calon-calon dikalangan kawan-kawan seperjuangan di Sarawak.

 Bersama Tan Sri Annuar Musa semasa kempen Majlis Di Gedong Serian, kawasan YB Datuk Hj Naroden Bin Hj Majais. Kelihatan En Saufie Amir (WP), Datuk Omar (Perak) dan Tn Hj Nawawi (Sarawak)
 Bersama Calon YB Hj Naroden Majais (Baju Biru), YB Nacy Hj Shukri (Menteri di Jabatan Perdana Menteri) dan Tan Sri Annuar Musa (Pengerusi MARA merangkap Presiden Kelantan Football Association )


 Dari Kanan Bersama Datuk Ahmad Bahri, Dato Sri Shabree Chik, Menteri Pertanian Malaysia dan Ahli Majlis Presiden GAPEMA Datuk Omar, Timbalan Presiden GAPEMA Malaysia Tn Hj Nawawi dan En Saufe Amir, Pengerusi Badan Perhubungan GAPEMA Wilayah Persekutuan

Santai bersama Setiausaha Politik Perdana Menteri Malaysia, Datuk Ghazali, Datuk Aizan, Pegawai khas dan Senator Datuk Hamzah.

Bersembang bersama menteri KPDNKK , Dato Sri Hamzah Zainuddin di bilik VIP Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching Sarawak.

Bersama Menteri Kewangan II Malaysia.

No comments:

Post a Comment